Hé lieve volgers!

Daar zijn we weer! Terug van ons héérlijk weekje vakantie aan het Gardameer! En o jongens, wat hebben we genoten!
Isabeau had afgelopen week een extra weekje vakantie en daarom besloten wij 2 weken geleden een last-minute vakantie te boeken naar Italië, het Gardameer op 5* camping Bella Italia! Ik denk dat de meeste van jullie deze camping wel kennen of er in iedergeval over hebben gehoord. Ik hoorde zowel goede als minder positieve verhalen, maar was toch héél nieuwsgierig naar Bella!

En zo vertrokken we vorige week vrijdagavond voor een weekje naar Italië. Wij rijden het liefste ’s avonds/ ’s nachts, zodat het lekker rustig is op de weg en de kindjes in de auto kunnen slapen! En zowel de heen- als terugreis gingen perfect en hebben de kids goed geslapen! Een ritje naar de supermarkt is zelfs soms vermoeiender als de hele reis naar Italië! 🙂

De vakantie was écht heerlijk, we hebben het zo fijn gehad! Het was overigens de eerste keer dat we echt op een camping stonden in een stacaravan! De stacaravan (via Roan) was top! De camping zelf is heel kindvriendelijk, er wordt veel georganiseerd voor de kinderen en de camping ligt direct aan het Gardameer. De omgeving van het Gardameer is echt prachtig, met hele mooie dorpjes! Voor ons is Bella absoluut voor herhaling vatbaar!

De weersvoorspellingen waren niet al te best voordat we vertrokken, 7 dagen regen en onweer, maar gelukkig viel het héél erg mee en regende en onweerde het eigenlijk alleen ’s avonds en ’s nachts en dat had ook wel iets onder de veranda met kaarsjes aan!

En wat we de afgelopen week hebben uitgespookt op vakantie laat ik jullie hieronder zien en lezen.! Ik waarschuw jullie alvast het zijn héél veel foto’s, maar ten opzichte van de 800 foto’s die ik heb gemaakt, valt het nog mee! Haha

Enjoy 😉

imageEen prachtig uitzicht over het Gardameer vanuit het restaurant!

Isabeau samen met vakantievriendinnetje Lynn, vanaf de eerste dag elke dag samen fijn gespeeld! Toch wel echt een groot voordeel als je naar een camping gaat met kinderen, ze leren héél snel vriendjes en vriendinnetjes kennen!

De eerste dag viel er in de ochtend zoveel regen! De hele camping stond blank!

Matz is klaar om de regen te trotseren!

imageWe besloten naar een overdekt winkelcentrum te gaan, La Grande Mela.. Mijn shoplog vind je hier! Matz vond het vooral vermoeiend!

’s Middags kwam het zonnetje weer lekker door! Het zwembad was véél te koud. maar ze vermaakten zich prima tussen de watersproeiers!

’s Avonds kwam het weer met bakken naar beneden, maar wij zaten gezellig en droog onder de veranda!!

Elke ochtend deze wandeling langs het Gardameer om verse broodjes te halen!

Aan het Gardameer! ❤

Gardameer! ❤

Peschiera del Garda

❤❤❤

imageHmm, bbq!

Een dagje naar Verona, voor de prachtige Arena!

Bij het huis van Juliët (Romeo & Juliët) Uiteraard moesten onze namen ook op “de Muur van de Liefde”.

O Romeo, O Romeo, waar zijt gij toch?

En als we dan toch in Verona zijn, eventjes shoppen 🙂 In La Grande Mela ontdekte ik de winkel Intimissimi en ook in Verona wilde ik deze winkel eventjes binnenlopen! Ze verkopen prachtige (betaalbare) lingerie, nightwear en kleding!

Verona

Selfie met Beautje! Ik denk dat ze in een week tijd zeker 10 ijsjes opheeft! (en ik ook, oeps :))

Gezellig wat eten op het terras in Verona!

Een prachtige zonnige dag, op naar het zwembad!!

De welbekende zwembad selfie 😉

Matz kon niet genoeg krijgen van de glijbanen! Bye bye favoriet bikinibroekje!

Splash!

Samen met vriendinnetje Lynn en haar broertje Jens op zoek naar de piratenschat!

Een middagje naar Lazise!

In  het historische centrum van Lazise!

O, dat Italiaanse ijs! Echt héérlijk!!!!!! Vooral deze met Amarena kersen!!

imageimage
Pootje baden in het Gardameer in Lazise!

Finger in the nose!

Zo’n onwijs leuk concept van dit meisje! Zij verzamelt oude tijdschriften (1940/ 1950) Deze plastificeert zij en maakt er vervolgens make-up tasjes, portemonnees, telefoonhoesjes en clutches van! Ik kocht een make-up tasje!

Selfie met mijn schat!

Nog eventjes lekker zwemmen!

imageimage
Lekker eten in een restaurantje net buiten de camping!

Dit fietsje mochten we van onze reisorganisatie Roan een weekje lenen en Isabeau heeft er de hele vakantie op rondgefietst.

Tijdens onze vakantie wilde ik heel graag een dagje naar Milaan en aangezien we op de terugreis langs Milaan reden, besloten we op de allerlaatste dag nog eventjes naar Milaan te gaan! Natuurlijk was het veel te kort, want naast dat Milaan dé modestad is, heeft Milaan ook zoveel te bieden op het gebied van cultuur, zoals bijvoorbeeld de indrukwekkende kerk hierboven! Tijd om te winkelen hadden we helaas niet veel, ik wil er graag nog eens een weekendje terug!

Het prachtige Zara filiaal in Milaan!

Galleria Vittorio Emanuele

Lekker lunchen in Milaan!

imageAppeltaart als lunch, waarom ook niet!

imageMatzie!

En dan is het écht tijd om weer terug naar huis te gaan! Isabeau ligt helemaal klaar voor de terugreis!

Op weg naar huis door Zwitserland met een Red Bulletje voor Marc om wakker te blijven :)! We reden in Milaan weg om 19.00 uur en de volgende ochtend om 5.00 uur waren we weer thuis!!!!! Beide kids vielen iets voorbij Milaan in slaap en werden toen we bijna thuis waren pas wakker!

18 comments on “Photodiary; vakantie aan het Gardameer, Verona en Milaan (véél foto’s)”

1. Bedankt voor het delen van deze leuke foto’s. Wat een gezellige foto’s en zo te zien hebben jullie een hele fijne vakantie gehad!

2. Ziet er erg leuk uit Marieke!! Die blauwe bikini van Tommy die Isabeau aanheeft, heb ik ook net voor Feline gekocht. Wij zijn nu bij le colombrier. Groetjes Nina

3. Super mooie foto’s!!!

Ik zie wel dat jullie genoten hebben!
    Bella Italia is zeker een leuke camping en mooie omgeving! X

4. Ohhhh wat ben ik jaloers Marieke. Wij gingen vroeger altijd al die kant op. Deze zomer geboekt voor ons drietjes, maar toen bleek spruit nr 2 er al aan te komen en wel precies in de zomervakantie! Dus schuiven de plannen een jaartje op! Haha… Genoten van de foto’s! Xxx

• O wat leuk Leonie, echt prachtig daar en wij willen daar ook zeker weer eens terug! Jij heerlijk genieten van de tweede kleine spruit die op komst is, dat is pas echt genieten!!!!! En volgend jaar lekker met zijn viertjes die kant op!!!

• Ja hoor, al zijn wij er maar 1 ochtendje geweest! Als je op vakantie gaat naar het Gardameer, is het sowieso leuk om de verschillende dorpen rondom het Gardameer te bezoeken! Je kan ook de boot nemen, helaas hadden wij deze nét gemist.